Beauty shoot




Idag så var jag med Sonja en fotograf från Tyskland som jobbat i NY tretton år och det var hur skoj som helst! Assistenten, stylisten, makeupartisten, modellen och fotografen var alla trevliga. Dom snackade lite tyska emellan åt och trots att man läst tyska i skolan så har man problem men att förstå vad dom snackar om... så jag tror nästa storstad får bli Berlin, jag måste lära mig det där språket så att man åtminstone kan förstå folk som snackar tyska.

Jag menar när man ändå har försprånget att man har läst det i några år i skolan.. då är det väll lika bra att försöka lära sig. :)

Nämen, beauty plåtningar det är grejer det! riktigt skoj, det känns kreativt och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0