NYPH 09


Igår kväll så var det mingelkväll på http://www.nyphotofestival.com/site/ Det var öppningsdagen och det var fullpackat med folk, jag sprang på massor av intressant folk, bland annat ett gäng Dokumentär filmare som kom från sverige men bodde i USA och det visade sig att dom var goda vänner till Pelle Kronestedt, som jag känner till väl eftersom att jag kommit i kontakt med honom genom skolan och Norrlandsdagarna som jag jobba på i vintras. :)

och gång på gång så händer det saker som visar att världen är mindre än man tror... Det är lustigt. 


Och här har ni en bild från i förrgår som jag utlovade på facebook.





Kommentarer
Postat av: Christer

Man må ha sett många bilder på Statue Of Liberty men denna var verkligen den vackraste jag sett.. Synd på sensordammet nere i högra hörnet bara...





EDIT: Såg att det var ett flygplan! (lol?)

2009-05-14 @ 10:37:01
URL: http://blog.christercarlsson.com
Postat av: claes

Tack så mycket!



Ja, det är ett flygplan! :D



jag bestämde mig för att spara det. Jag har fler bilder.. men det var något med den här som jag gillade. Det Kanske är just att den inte är helt "perfekt" som gör det. :)





2009-05-14 @ 13:41:58
Postat av: carro

jag gillade också bilden claes och jag gillade flyget!

kramar carro josefins kompis =)

2009-05-15 @ 11:41:02
Postat av: Zanna

otroligt vacker bild!

2009-05-21 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0