PARTY på Tribeca Skyline Studios!!

Nog hade dom en Skyline alltid! och jag fångade den med min praktiska lilla partykamera . Det var en riktigt trevlig fest och det byttes en heldel kort där, eftersom att alla höll på inom fotobranchen! Det var en fest för fotoassistenter, men det var modeller fotografer och filmare och diverse intresserade. Det bjöds på snacks hela tiden, de var servitörer som gick runt med brickor så att man kunde ställa ifrån sig drinkarna som man beställt i den tjusiga och välutrustade gratis baren. Det jag inte nämnt visar jag på video istället.




Det var Jag, Jessica och Andreas som kom i väg till festen och det ångrar vi inte. Sjukt skoj!

Kommentarer
Postat av: Anna Sandberg

Fy fan vad jävla cooolt claes! Sweet stuff. Kram.

2009-05-08 @ 22:32:42
Postat av: claes

Ja, det var sjukt trevligt och de genererade extra praktik för min del dessutom. Mingling på assistentfester är att rekommendera! :)

2009-05-15 @ 08:48:59
URL: http://claesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0